יום שבת, 16 ביולי 2016

חפצים, חנויות ושאר שטויות



המדריך האחרון ההכרחי להבנת המשחק הגיע – מה הולך עם החפצים והחנות בפוקימון גו?



כל החפצים במשחק מופיעים בתוך ה Items שלנו מהתפריט הראשי. את כולם אנחנו נקבל על ידי עצירה ב PokeStop או על ידי עליית רמות של השחקן.

החפצים שלנו נמצאים בתוך התיק שלנו, שבשלב הראשון יכול לקחת עד 350 פריטים. (אפשר לשדרג אותם בחנות שנרחיב בהמשך).

פוקבול (Poké Balls) – הכלי הכי בסיסי של המשחק – יוצא כמעט בכל פוקסטופ, בכל עליית רמה ובעקרון קיים כמו זבל. מה עושים איתם? תופסים פוקימונים כמובן.

גרייט בול (Great Balls) – מקבלים אותם החל מרמה 12 – אלו פוקבולים משופרים בעלי סיכויי לכידה גבוהים יותר – בהחלט מומלץ להשתמש בהם על פוקימונים מרמות גבוהות יותר על מנת להגדיל את הסיכויים שלכם ללכוד אותם. איך מחליפים? כאשר יש לכם כאלו – פשוט הקליקו על אייקון התיק ותבחרו גרייט בול. כמו הפוקבולים הרגילים – אפשר להשיג אותם דרך פוקסטופ ודרך חנות (שנגיע לזה בהמשך).

אולטרה בול (Ultra Balls) – בדיוק כמו השם שלהם – אולטרה בול נותן לכם סיכוי אפילו גבוה יותר ללכוד את הפוקימונים שמולכם. אלו פוקבולים נדירים יותר וכאשר תפתחו אותם יהיה יחסית נדיר לקבל אותם מפוקסטופ. בכל מקרה אפשר לקנות אותם בחנות עבור מטבעות פוקימון.

מאסטר בול (Master Balls) – הו… הכדור החמקמק הזה. הכדור המפורסם בעולם הפוקימונים, הכדור שיש רק אחד ממנו בכל משחק פוקימון. הכדורים האלו מבטיחים 100% לכידה! אבל עצרו.כרגע לא ידוע אם קיימים מאסטר בולים במשחק פוקימון גו – הם אמנם הופיעו בבטא המוקדמת והסגורה, אבל אף אחד עוד לא נתקל בהם עד היום. אם תתקלו בזה – נשמח לקבל דיווח וצילום!






מודולי פיתיון (Lure Module) – המודולים האלו נראים כמו חלקים סגולים בצורת מלבן קטוע באחת הקצוות שלו. המטרה שלהם היא לגרום למשיכה של פוקימונים לעבר פוקסטופ מסויים. כדי להשתמש בהם, עליכם לעמוד ליד פוקסטופ ברחוב, ורק אז יתאפשר לכם שימוש בהם. שימו לב – המודולים האלו פעילים לחצי שעה בלבד, וכל השחקנים מסביבכם יכולים לנצל את היות המודול פעיל. כאשר הוא פעיל על פוקסטופ, ימשכו לעבריו המון פוקימונים וכולם מוזמנים לנסות לתפוס אותם ביחד. תוכלו לראות פוקסטופ עם מודול פעיל בכך שהוא יראה כמו פוקסטופ מקושט בקונפטי (כאילו עושים שם מסיבה) – בהחלט שבאמת הולכת שם מסיבה במציאות! את המודולים האלו ניתן לקנות בחנות (שוב, נגיע לזה בהמשך) וגם לעיתים מקבלים אותם מפוקסטופ ומעליה בדרגות.


פיתיון / אינקנס (Incense) – אלו כמו המודולים שדיברתי עליהם למעלה – רק שהם פרטיים ועוקבים אחריכם לכל מקום למשך חצי שעה. הם עובדים על אותו עקרון – הם מושכים לעבריכם פוקימונים רבים, אז מומלץ להשתמש בהם כאשר הנוכחות של הפוקימונים באזור שלכם דלילה ובא לכם קצת אקשן. שימו לב שהחלקים האלו יחסית נדירים אז תשתמשו בהם בחוכמה – מקבלים אותם רק בעלית דרגות או בחנות.
עוד קטע מגניב: מסתבר שהדבר הזה יכול להשפיע גם על החברים שלכם שהולכים איתכם, והם גם יקבלו בוסט של פוקימונים לאזור שלהם – אבל מי שמפעיל את הפיתיון מקבל סיכויים גבוהים יותר לתפוס פוקימונים נדירים.



תותי ראז / פירות יער? (Razz Berry) – מקבלים אותם החל מדרגה 8, אלו פירות שניתן לזרוק לפוקימונים על מנת להרגיע אותם ולהפוך את הטבעת שלהם מאדומה לירוקה. תוכלו לזרוק אותם אחרי כל ניסיון תפיסה, פעם אחת לכל ניסיון תפיסה. השתמשו בהם במיוחד על מנת להרגיע פוקימונים נדירים ולמנוע מהם לברוח ממכם. מקבלים אותם בכל פוקסטופ ועליית רמה.

אינקובטור (Egg Incubator) – זוכרים את הביצים שדיברנו עליהם? אז אלו האינקובטורים שאחראים על הדגירה של הביצים. נראה שאתם מקבלים אותם רק בעלית דרגות ואפשר לרכוש אותם גם בחנות.

מצלמה (Camera) – לא נראה לי שצריך להרחיב פה יותר מדי… סתם קטע שהם שמו אותה שם.

שיקוי בסיסי (Potion) – שיקויים מיועדים לריפוי הפוקימונים שלכם אחרי קרבות. שיקוי בסיסי מרפא עד 20 נקודות בריאות. הם נפוצים מאוד וניתן לקבל אותם החל מרמה 5 בכל פוקסטופ, עלית רמה, חנות ובפיצוציה הקרובה לביתכם.

שיקוי מחוזק (Super potion) – שיקויים יותר חזקים מהבסיסיים שמרפאים 50 נקודות בריאות. מקבלים אותם החל מדרגה 10 כמו שיקויים רגילים, בכל חור במשחק.

היפר שיקוי (Hyper Potion) – אני חושב שהבנתם את הרעיון – מרפאים 200 נקודות בריאות. מקבלים אותם החל מדרגה 15 והאמת שהם יותר נדירים מהאחרים, אז השתמשו בהם בחוכמה.

החייאה (Revive) – החייאה משמשת להחזיר לחיים פוקימונים שהתעלפו לכם במהלך הקרבות מול מכונים יריבים. כל החייאה מחזירה באופן מיידי חצי מנקודות הבריאות של הפוקימון. מקבלים אותם כמו שיקוי בסיסי החל מרמה 5.

החייאה מקסימלית (Max Revive) – כמו החייאה רגילה, רק שמחזיר ל100% בריאות. החל מדרגה 15.

ביצי פוקימון (Pokémon Eggs) – אלו הביצים המדוברות מהמדריך ביצים. שימו לב שאוספים אותן מפוקסטופ בלבד.

ביצי מזל (Lucky eggs) – הן לא מכילות פוקימונים כמו ביצים רגילות, אבל במקום זאת הן מכפילות את הניסיון שאתם מקבלים במהלך החצי שעה הקרובה, לכן מומלץ להשתמש בהן רק כשאתם יודעים שמחכה לכם חצי שעה עמוסה בפיתוח פוקימונים ובקרבות מכון.

מטבעות פוקימון (PokéCoins) – זה המטבע של המשחק, שמשמש אותנו ברכישת חפצים מהחנות של פוקימון. אתם יכולים להרוויח מטבעות באמצעות החזקה של פוקימונים שלכם במכונים ידידותיים או פשוט לשלם כסף אמיתי דרך החנות ולרכוש אותם.





החנות

אפשר להכנס לחנות בקלות, זה נמצא בתפריט הראשי תחת השם Shop.

שימו לב! שימו לב!

הרבה אנשים לא יודעים את זה – אבל כאשר אתם בחנות – תוכלו לראות בפינה הימנית העליונה מגן על רקע ירוק עגול. אלו מטבעות חינם שמקבלים כל 12 שעות!

אבל על מנת לקבל את המטבעות אלו – אתם חייבים להחזיק פוקימונים במכונים השונים. עבור כל פוקימון שתציבו במכון, תקבלו 10 מטבעות חינם.

עברו למדריך המכונים על מנת לרענן את זכרונכם לגבי קרבות מכונים

בחנות תוכלו להשתמש בכל המטבעות פוקימון שברשותכם ולרכוש חפצים באמצעותם.